måndag 6 januari 2014

356 Yta / 24 av 365


9 kommentarer:

  1. Väl komponerad med vackra färger! Intressant att vila ögonen på :)

    SvaraRadera
  2. Spännande bild, härliga färger.

    SvaraRadera
  3. Den här bilden bara älskar jag! Jag är sjukt fascinerad av vanliga geometriska mönster som på foto bildar ett regelrätt konstverk. Snygg komposition, att man bara anar hur det som skapar speglingen ser ut.
    (Det är väldigt knepigt att kommentera här hos dig, och jag tror att det tyvärr skrämmer iväg en del besökare.
    Man måste ju vara inloggad med ett konto för att kunna skicka sin kommentar. Kan du "sänka garden" lite och tillåta kommentarer bara med Namn och URL? Jag utgår helt enkelt ifrån att du vill ha respons på bilderna...
    Frivilligt förstås, men ett förslag.)
    PixelCat, admin

    SvaraRadera
  4. Nu har jag ändrat inställningarna. Hoppas att alla kan kommentera utan problem nu.

    SvaraRadera
  5. Snygg bild med sköna färger och former.

    SvaraRadera
  6. Jätteläcker bild! Kul att linjen som skär är lite på diagonalen. Jag tycker den blev mer spännande så. Inte för att jag sett den rak... :)

    SvaraRadera
  7. Fantastiskt fint foto i sina linjer och speglingar :) Jag tycker om ditt sätt att se!

    SvaraRadera